دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

احساس

mah

 

هوا ابریست و یک دل به انتظار

هوا ابریست و ابرها به سوی نا کجا ابادی می روند . می بینی شکلهای زیبایش راگویی شکل قلبی می شود که قلب دیگری را درون خود جای

 داده و چه زیباست و گاه شکل کلیدی می شود که برای باز شدن ان قلب می شتابد و گاه شکل ققنوس افسانه ای شهر قصه هایم می شود

  چه زیبا و چه باشکوه .

دیشب اسمان ابری بود مثل دلی که دلتنگ تمام وجودش شده بود  هر چه با چشمها به دنبال ان همه زیبای گشتم محو در هم شده بودند و بعد

از مدتی همه رفتن ستاره ی زیباو نورانیم هویدا شد می دانی هم صحبت من در شب های دلتنگی همان ستاره ی زیبا است نام تو را دارد و چه

زیبا می درخشد.

هم سفر من در شهر زیبای دیدار‌‌، ستاره ای است از جنس پاکی و صداقت و چه زیبا  خواهد شد روز ها هم بتابد و در کنار من بماند .

می دانی ماه دردل تاریکی برای چه می درخشد ؟

برای تنهایی تمام انسان ها تا احساس امید همیشه در دلشان بتابد.

راستی  صبح شده و ستاره ی من هم رفت پشت ابرها گفته ها دیگر به پایان می رسد اما درون دل همیشه می مانند...

 

قابل توجه بعضی ها کپی نیست و نوشته ی یک دوست می باشد .

 

gol

نظرات 11 + ارسال نظر
صیفل جون چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام خوبی؟
بعد از مدتها دارم نظر می دم چه رملنتیک بید خدایش کلی احساس داشت
منم احساس هم ستاره کردم
ستاره می خوامممممممممممممم
نازییییییییییییییییییییییییییییییی
ای روزگار
فعلا برم بعد می بینمت

تینا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.tina100.blogfa.com

این روزا تو شهر قصه هر کسی ترانه بافه
این روزا حتی کلاغم عاشق قله ی قافه
هر صدای بی صدایی این روا عربده سازه
آخه گفتن توی این شهر جاده ی حنجره بازه
بیا تا ساعت خوابد با شب اندازه نگیریم
وقت بیداری آواز پشت پلکمون نمیریم
بیا همبازی من شو ! نگو قد کشیده سایه ت
چش می ذاریم رو درخت می شماریم تا بی نهایت
می ریم اونجایی که دلها برای ترانه تنگه
بهترین بازی دنیا ، بازی الکلنگه
اونجا که برق رفاقت تو نگاه آسمونه
تنها دلواپسی ما مشق نانوشتمونه

من... چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://msroot.weblog.sh

سلام...
چه عجب...
متنت خیلی قشنگ بود...
اما ناقلا نگقتی یه دوست یعنی کی؟...
اینو هم از یه دوست دیگه بگیر...
♫همیشه در یه جایی از اسمون دیگه ابری وجود نداره...
اگه اسمون دلت ابریه بدون که هنوز اونقدر اوج نگرفتی...♫
شاد باشی ...
...؟

ms چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
هم این مطلبتون خیلی قشنگ بود هم کل وبلاگتون .رنگ و قالبی که استفاده کردید خیلی خوبه به آدم آرامش می ده و آدم رو خسته نمی کنه.شلوغ پلوغ هم نیست.
بار اولم بود وبلاگتون و می دیدم خواستم در مورد کلش نظر بدم .این متن هم خیلی قشنگ بود
موفق باشید
خدانگهدار

متی رسولی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ

ای مجیدم چه نونی به همه قرض می ده!

خلود پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ http://khanehomid.persianblog.com

در تمام طول تاریکی
سیرسیرکها فریاد زدند
ماه ای ماه بزرگ
در تمام طول تاریکی
شاخه ها با آن دستان دراز
که از آنها آهی شهوتنک
سوی بالا می رفت
و نسیم تسلیم به فرامین خدایانی نشناخته و مرموز
و هزاران نفس پنهان در زندگی مخفی خک
و در آن دایره سیار نورانی شبتاب
دقدقه در سقف چوبین
لیلی در پره
غوکها در مرداب
همه با هم ‌ ‚ همه با هم یکریز
تا سپیده دم فریاد زدند
ماه ای ماه بزرگ ...
در تمام طول تاریکی
ماه در مهتابی شعله کشید
ماه
دل تنهای شب خود بود
داشت در بغض طلایی رنگش می ترکید
فروغ فرخزاد
ــــــــــــــــــــــــــ
شاد باشید

پل مدیریت جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ http://polemodiriat.mihanblog.com/

سلام به ما هم سربزنید

تینا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.tina100.blogfa.com

من دردها کشیده‌ام از درازنایِ این شبِ بلند
با این همه
جهان و هرچه در اوست
به کامِ کلمه‌ْبازِ بی‌چراغی چون من است.


من چکیده‌ی نور و
عطرِ عیش و
آوازِ ملایکم
وطنم همین هوایِ نوشتن از شرحه‌ی نی است

اشکان دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.fekrneveshteha.persianblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به منم سر بزنید

من... جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ب.ظ http://MSROOT.MIHANBLOG.COM

از نظر من این وبلاگ تعطیله...
...؟

[ بدون نام ] جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://jazireyetanhaee.blogfa.com

سلام
خیلی کلیشه ای هستش اگه بگم عیدت مبارک،سال خوبی داشته باشی ،به وبلاگ من هم سر بزن.برای همین اینها رو نمیگم!!!
سال غیر کلیشه ای داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد