دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

نجوا

hes

یک حس همیشه در وجود من در تلاطم است

پوستک مادی تن رنجور و ضعیف مثل همیشه سنگینی  می کند .

راه را برای رفتن دشوار می کند .کاش هیچ کس پوستک مادی نداشت . همه مثل پروانه ازاد و رها بودن اوج می گرفتند و

چه زیبا بود نگریستن به ان اسمان بی انتها .

کاش زمین با اسمان همراه نبود همیشه اسمان را با نگاهی پراز  حسرت و اشکان میبنم و شاید دلیلش ندانستن حقیقتی

باشد بسیار زیبا .

کاش می دیدم هر چه باید می دیدم و کاش چشم دل هم شفاف می دید امان از این پوستک مادی ...

احساس می کنم ما عروسک های زیبایی هستیم روی زمین یا انقدر بد که صاحب ان همه زیبایی را  میازاریم

سخت است ندانستن و از ان بالاتر دانستنی که نتوان کاری کرد پس ای خدا ارزو می کنم هیچ وقت ندانم تا اینکه بدانم و

مانند نادان عمل کنم .

زنجیر سکوت هم ماندنیست ازادی بیان و اندیشه کی خواهد رسید .

اندیشه ی زیبا ی پیوستن به تو ای زیباترین حس

کاش زودتر به جاده ی دل من قدم بگذاری

و کاش ...

نقل از یک دوست...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام
بابا دمت گرم وبلاگ
راستی اگه اشکالی نداره من شمارو تو لینکام گذاشتم
خوشحال می شم یه سر بزنی
فعلا

حجت سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام
قشنگ بود
آدمو به فکر وا می داره

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
مطالب پرمنعی وبلاگت ادم را مجبور میکنه لینکت را در وبلاگ خودش بگذاره.
اگر به من سر بزنی در مورد مدیریت از زبان استفان کاوی مطالب بدرد بخوری نوشته ام. ضرر نمی کنی . مطمئن باش.
در ضمن اگر دوست داشتی لینک مرا هم در وبلاگت بگذار.با تشکر

اقای بسیار خوبی (صیفل جون جون) پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام بر دوست عزیز

اسمان ابریست می دانی برای چیست ؟
اسمان برای دیدار عشق زیبایش بی قرار است و گاه چشمانش غبار نیامدن می کشد .
دستان اسمان به سوی معشوق زیبایش کشیده شده و برای نوازشش بیقرار است .
اسمان مه الود است می دانی برای چیست؟
برای دیدار رویت برای رسیدنت لحظه هارا با اسبی تندرو میپیماید .
اسمان امروز ابیست می دانی برای چیست؟
چون عشق زیبایش کنارش است پس همیشه بمان

موفق باشی

احسان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

22-18

من... دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ق.ظ http://msroot.weblog.sh

سلام عزیز...
مطلبت جالب بود...
خیلی مخلصیم...
...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد