دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

برنامه های مخصمص موبایل نوکیا

بهترین برنامه های مخصوص موبایل نوکیا

بازی با استفاده از دوربین گوشی

»»» SymBall «««

»»»
WabbleLab «««

»»»
Hyper Space Invasion
 
 
 
سنگ٬ کاغذ٬ قیچی

 ‌B.T Morra

بازی سنگ٬ کاغذ٬ قیچی رو که حتما همه بلدید حالا این بار این بازی رو از طریق موبایل انجام بدین.
 
 
برش دهنده فایل‌های MP3
با استفاده از این برنامه می‌تونید از روی فایل‌های MP3 تکه برداری کنید
 
 
پخش کننده فایل های صوتی AAC
 
 
ارسال پیام در زمان دلخواه
 
با استفاده از این برنامه می تونید پیام های مورد نظرتون رو طوری برنامه ریزی کنید که در ساعت دلخواه شما ارسال بشه
 
 
این برنامه ی خیلی خیلی جالب همینطور که می بینید بسیار ساعت زیبا و خشکلی داره...
البته از امکانات دیگر این برنامه میشه به سیتم نمایش وضعیت ماه و خورشید و تایمر و... اشاره کرد ولی خود ساعتش که خیلی خوشگله.... من تاحالا ساعتی به خوشگلی این ندیده بودم... شما چطور؟
 
بهترین امکانات: وقتی در روی صفحه ی اصلی گوشی دکمه ی PEN را بگیریم ساعت بشکل زیر نشون داده میشه: و وقتی ول کنیم ول میشه
 
حجم: 627 کیلوبایت
دانلود:
http://www.box.net/public/3binrcq2g0
 
 
 
 
 
نرم افزار Symantec Mobile Security 4.0 تهیه شده توسط شرکت معتبر سایمانتک، جهت محافظت از موبایل شما در برابر تهدید ویروسها و برنامه های مخرب می باشد.

به گفته ی سایمانتک این برنامه یک دیواره آتش مستحکم برای موبایل های سری 60 و 80 می باشد
نظرات 3 + ارسال نظر
اقای بسیار خوبی (صیفل جون جون) پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام بر علیرضا جان
خوبی عزیز؟
به به بازی مبایل من این پست را دوست می دارم
من قدیما با بچه ها سنگ کاغذ قیچی بازی می کردم همیشه سنگ بودم هاهاها
ساعت ها هم خوب بود
نازیییی
فعلا من رفتم سنجت بر می گرده

علیرضا ثاحب جمع جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.ali65.blogsky.com/

سلامممممممم علی آقا
حالت که میدونم خوبه
میدونمم که داری چه کار میکنی
پس هیچ سوالی ندارم!
اما خسته نباشی

محمد چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://bachefini.googlepages.com

سلام علی آقا
خیلی جالب بود
ضمنا ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد