دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

چند سخن زیبا

ziba

گلهای سرخ به این زیبایی میشکفند چرا که سعی ندارند به شکل نیلوفر های آبی در آیند و نیلوفرهای

آبی به این زیبایی شکفته می شوند چرا که درباره ی دیگر گلها افسانه ای به گوششان نخورده است.

همه چیز در طبیعت این چنین زیبا در تطابق با یکدیگر پیش میروند. چرا که هیچ کس سعی ندارد با

کسی رقابت کند کسی سعی ندارد به لباس دیگری درآید.فقط این نکته را دریاب! فقط خودت باش و این

 را آویزه ی گوش کن که هر کاری هم که بکنی نمیتوانی  چیز دیگر باشی. همه ی تلاشها بیهوده

است . تو باید فقط خودت باشی.

ghalb

عشق یک آینه است.رابطه ی واقعی آینه ای است که در آن دو عاشق چهره ی یکدیگر را می بینند و

 خدا را باز می شناسند. این راهی به سوی پروردگار است.

ghalb

زبان عشق برای ذهن بسیار بیگانه است. ذهن و قلب دورترین قطبهای واقعیت هستند.فاصله ی هیچ

دو نقطه ای دورتر از فاصله ی ذهن و قلب نیست.فاصله ی بین هیچ دو نقطه ای به اندازه فاصله ی

بین ذهن و قلب-عقل و عشقمنطق و زندگی دور نیست.اگر کسی به خاطر عشق دیوانه شد دیوانگی او

بیماری نیست. در حقیقت او تنها فرد سالم تنها فرد کامل و تنها فرد مقدس بر روی زمین است-زیرا از

این طریق قلبش از نوبا زندگی پیوند خورده است.

eshgh

نظرات 9 + ارسال نظر
اقای بسیار خوبی (صیفل جون جون) چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام بر دوست جون خودم
خوشگل می نویسی
منم همین طوری عاشقم
عشق یک آینه است.رابطه ی واقعی آینه ای است که در آن دو عاشق چهره ی یکدیگر را می بینند و

خدا را باز می شناسند. این راهی به سوی پروردگار است.

هر وقت عشق عزیزم میبینم انقدر پاک و خوبه که همین حس پیدا می کنم

پس منم کامل شدم افتخار می کنم

خوب چرا پاسخ نداره نظراتم
کمبود دار می شم ها نگی نگفتی

اقای بسیار خوبی (صیفل جون جون) چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

خوب می خوام یکم عشقولانه بنویسم این نظرات یکم حسیه
خواستی بخونی حتما حس بگیر

(همیشه وقتی نگاهش می کنم احساس می کنم او همان نوریست که همیشه در خوابهایم می درخشید و انگاه اشک از چشمانم جاری می شود برای ان همه لطف ان همه خوبی خدای مهربان واقعا سپاسگزارم .
هر لحظه دل تنگ خود می شم دلتنگ ان عشق زیبا که در قلبم با خون خود نامش را هک کرده ام اری او ماندگار است همیشه جاودانه است .
دلتنگ خواهم بود برای تمام لحظه های با او و کاش ...)

خودم نوشتم می بینی حسی شدم :ی
خیلی دوستت دارم قشنگ می نویسی ها

خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون از نظراتتون
نظر لطفتونه
و در ضمن خیلی خیلی هم قشنگ نوشتین
این نوشته ها از خود من که نیست فقط من انتخابشون کردم...؟
امیدوارم همیشه شاد باشید
و البته شواهد هم نشون میده که عاشق هم هستید!!!
خوش بگذره بهتون

محمد پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام علی آقا
من هنوز منتظر جوابتون در مورد منابع سوالات ACM هستم.
شما توی این پست نوشته بودین که منابع کافی دارین :
http://ali65.mihanblog.com/Post-41.aspx
ممنون میشم که با ایمیل من تماس بگیرین

میثم پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ

خر همون خره اما پالون عوض شده علی جون

راستی اقای احمدی سراغتو می گرفت !!!!!!!!!!!!

اقای بسیار خوبی (صیفل جون جون) پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام خوب پاسخ دادی
چرا اپ نمی کنی
من دیگه تریپ عشقولانه رفتم دیگه در نمیام
اره دیگه عاشقم
پس چی فکر کردی
اما یه بار بخوای کاراگاه بازی در بیاری نداریماااااا

من خودم کارگاه ۰۰۷ هستم حالا زیاد جو گیر شدم

محمد سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ http://bachefini.blogfa.com

سلام
آخرش نفهمیدم که کدوم سوال رو می گی
ضمنا قشنگ بود

حمیدرضااعلانی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ

ما اخرنفهمیدیم تو استقلالی هستی یا ....
ولش کن .میگم همانطور که گفتم این ترم جزء شاگرد اول ها هستی.
هرکجا که هستی خوش باشی علی جان
مارا هم تحویل بگیر.
راستی ترم جدید هم دارد شروع می شود.
فعلا....

احسان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:52 ب.ظ

نظر بنده پس از تایید ارسال خواهد شد

یه آشنا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ

قطعات ادبی زیبایی بود
هر چه عاشق باشیم وبیشتر عشق بورزیم بیشتر به فردای با شکوه نزدیک گشته ایم.

و یه قطعه ادبی از من به یادگار داشته باشید
آنگاه که... ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه های آرزوهایت حس می کنی:

به خاطر بیاور که... زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارکان است!!

و یه قطعه دیگر:
به پیروزی قهرمان قصه هایت همیشه امید وار باش.چرا که ناامیدی...
مانند دروغی است که پدربزرگ ها از جنگ جهانی اول می گویند!!

و جند جمله زیبا(البته به نظر خودم)
-انسان ها به همان اندازه موفق می شوند پیشرفت می کنند که خودشان را لایق و شایسته می دانند.
این لیاقت وشایستگی در میزان محبت و احترامی است که به خودشان می گذارند.

-هر چه بیشتر ببخشید بیشتر دریافت میکنید.

-روز را خورشید می سازد و روزگار را ما.

امیدوارم از این مطالب خوشتون اومده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد