دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

دست نوشته های یک دانشجو

زندگی تکرار روزهای بی تکرار است

آیا می دانید؟؟

 
 
آیا میدانستی یک نوع وزغ وجود دارد که در بدن خود سم کافی برای کشتن دوهزار و دویست انسان در اختیار دارد؟

 
آیا میدانستی 350 هزار جور مختلف کفش دوزک در جهان وجود دارد؟

 
آیا میدانستی مغز مردها ده درصد بزرگتر از زنها میباشد. درضمن مردها چهار میلیارد سلول مغزی بیشتر از زنها دارند، بهتر است این را متذکر شویم که دانشمندان مدعی هستند که بزرگی و تعداد بیشتر سلولهای مغزی دلیل بر هوش و استعداد بیشتر نیست

 
آیا میدانستی در قدیم ارزش نمک بیش از طلا بوده ، چرا که از نمک برای نگهداری غذا استفاده میشده است

 
آیا میدانستی داخل جمجمه انسان، سلولهای عصبی یی برای احساس درد وجود ندارد و بدین خاطر عمل جراحی مغز، بدون بی هوشی یا بی حسی انجام میگیرد

 
آیا میدانستی طبق گفته پژوهشگران اگر انگشت انگشتر در مردها خیلی بلندتر از انگشت اشاره باشد نشانگر آن است که آن شخص بسیار عصبی است؟

 
آیا میدانستی مراسم مومیایی کردن در مصر باستان 70 روز به طول میانجامید؟

 
آیا میدانستی صدایی بلندتر از زمانیکه سفینه ایی به فضا پرتاب میشود در جهان وجود ندارد؟

 
آیا میدانستی نخستین نشانه های حضور انسان در سرزمین ایران مربوط به دست افزارهای دوره پارینه سنگی است که حدود صد هزار سال از ساخت آن میگذرد

 
آیا میدانستی وال برای شکار طعمه از صدای بسیار بلندی که دارد استفاده میکند و بدین طریق آنها را فلج یا میکشد؟

 
آیا میدانستی که سریعترین قطار دنیا سرعتی معادل 581 کلیومتر در ساعت دارد، این نوع قطارها در ژاپن وجود دارند؟

 
آیا میدانستی چشم انسان حدود صد و بیست و پنج میلیون سلول بینایی دارد؟
نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا صاحب جمع یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://ali65.blogsky.com/

بابا ای ول
چه مطالب قشنگی نوشتی
فکر نمی کردم اینقده این وبلاگ جالب باشه

خواهش میکنم علی آقا
ممنون از لطفت
پس چی فکر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از این به بعد همین طوری فکر میکنیا!!!!!

اقای صیفل خان نازی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام بر علیرضا ی عزیز
دوست و همراه عزیز من
به به منم می خوام اگه من یه وزغ این طوری می داشتم هر چی اصفهانی تو دانشگاهمون بود می کشتم
کفش دوزک نه والا کی گفته علیرضا جو از خودت که در نمیاری حق چیزا ندیده و نشنیده
خوب دانشمندان چرتوپرت می گن (اقایون باهوش ترند ) اینم من گفتماااا
نمک خوبه اما بعضی ها خیلی در غذاهاشون می رسزن (توجه)
اره می دونستم فیلم دیدم مغز ادم را می کند زنده بودااا ترسناکککککککککککککک

من انگشتم مساوی اخ جون من مهربون گلم ماهم ....

من فکر کنم چشمم بیشتر داره بیشتر نگاهام تیزه

خوب اره که گلم جوابم دادی تو نمی دونی گلم ماهم ؟
واقعا که رفیقی گفتن ؟



اقای صیفل جیگر اخی نازی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ب.ظ

بعد میریم سراغ بقیه چقدر چیزی دانستی منم می خوام بدونم
خوب منم مومیایی عمرا من اصلا نیستم مصری ها
صدای خانواده بنده از همه صداها بیشتره بلندگو خوردن ماشاالله می خوام افی تئاتر دانشگاه استخدام کنم
خوب قطار ما که لک لک می کنه
دیگه تموم شد

محمد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ http://bachefini.blogfa.com

سلام
جالب بود
اکثرش رو نمیدونستم!!!!!!!!!
در موردسوالاتت هم باید بگم که ندیدمشون نمیدونم که کجا سند کردی
شاید منظورت تعطیله باشه
اگه اونه نه نیست
از اینکه به من هم سر زدی ممنونم
بازم بیا علی آقا

علی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ

عالی بود

مهرداد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.lopgolii.blogfa.com

خوب بود...............
به خصوص پسر خوب................

من... سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ http://mSrOoT.wEBlOg.Sh

ز احمد تا احد یک میم فرق است...
جهانی اندر این یک میم غرق است...
علی جان عیدت مبارک...
مطلبت خبلب جالب بود...
منم میخوام یه بخشی رو بذارم توی وبلاگم برای همین چیزا...
نظرت چیه؟...
راستی تازگیا مد شده ادم برا خودش کامنت بذاره؟!!!...
شاد باشی...
...؟

محمد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام عزیز
آقا این منابع سوالای ACM رو چه جوری میتونم از شما بگیرم؟؟
سوالای مسابقات ایرانه دیگه ؟؟!!

احسان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ب.ظ

نه نمیدونستم آخه من چی میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد